IDEA KURSU
ORGANIZATORZY
REKRUTACJA
ZAGADNIENIA KURSOWE
INFORMACJE ORGANIZACYJNE
KONTAKT
IDEA KURSU
Jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną akcję promocyjną hufca i hufcowych wydarzeń? Jak profesjonalnie pracować z dziennikarzami? Jak mówić, aby inni chcieli słuchać? Jak komunikować się wewnątrz hufca, aby skutecznie razem realizować wspólny cel? Te i wiele innych zagadnień pojawi się w programie szkolenia.
ORGANIZATORZY
REKRUTACJA
Idealny kandydat powinien:
– mieć swobodę poprawnego wypowiadania się ustnego i pisania w języku polskim
– być osobą o zdolnościach interpersonalnych
– mieć rozeznanie w tematyce Internetu
– być instruktorem ZHP
– mieć rekomendację komendanta swojego hufca.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego do 3.11.2013 r. i przesłanie go na adres promocja@gdanska.zhp.pl. W przypadku osób niepełnoletnich należy dodatkowo wypełnić i przesłać Zgodę rodziców. Wszelkie pytania prosimy kierować również na ten adres.
O zakwalifikowaniu na kurs i bliższych szczegółach organizacyjnych uczestnicy zostaną poinformowani do 5.11.2013 r.
Zajęcia na kursie będą prowadzone przez specjalistów z branży promocji i informacji, dziennikarzy (TVN, TVN 24, Radio Plus) i instruktorów promocji i informacji ZHP.
- Podstawy komunikacji
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna organizacji
- CSR czyli społeczna odpowiedzialność biznesu
- Autoprezentacja
- Umiejętność tworzenia materiałów prasowych
- Współpraca z mediami
- Kierunki promocji ZHP
- Harcerski Internet
- Aspekty graficzne i estetyczne w promocji
- Komunikacja podczas kryzysu
Kurs odbędzie się w dniach 15-17 listopada 2013 roku w Gdańsku. Uczestnicy powinni przyjechać do Domu Harcerza w Gdańsku w piątek 15 listopada na godzinę 18:00. Zajęcia kończą się w niedzielę 17 listopada o godz. 15:00. Organizatorzy kursu zapewniają zakwaterowanie i wyżywienie w Domu Harcerza w Gdańsku. Koszt ponoszony przez uczestnika to 25 zł.
KONTAKT
e-mail: promocja@gdanska.zhp.pl
tel. 604 135 578
Projekt finansowany ze środków Programu Operacyjnego Funduszu Inicjatyw Obywatelskich.