Jedź na obóz, zrób zdjęcie, wygraj nagrody!

Pochwal się jak dobrze bawicie się ze swoim środowiskiem w czasie tegorocznego harcerskiego lata. Kategorie, w których w tym roku możecie startować, to:
a) "Fabuła Twojego obozu" – w tej kategorii możecie pokazać się w strojach zwiazanych z fabułą Waszego obozu, wystrojem, totemami, proporcami i innymi elememtami zabawy, w którą się bawicie na obozie.
b) "Twoja pionierka" – w tej kategorii liczymy na zdjęcia pochodzące z Waszego obozu szczególnie w okresie kwaterki i pionierki – gdy budujecie bramę, urządzenia obozowe i inne techniczne aspekty życia obozowego.
c) "Selfie komiks" – kategoria która obejmuje prace stworzone ze zdjęć złożonych za pomocą aplikacji służącej do montażu pasków komiksowych.(np. Pstryk Komiks) i fotostory, niekoniecznie "w telefonie", a komiks stworzony również po obozie.
d) "Panorama bazy obozowej" – czyli niekoniecznie zdjęcie panoramiczne, ale zdjęcie które pokazuje piekno i atuty bazy na której się wypoczywacie. Zdjęcia zabudowań, pomostów, wszelkie atrystyczne formy ujmujące nie tylko nieożywione aspekty bazy, ale też ile Was jest. Na te zdjęcia bardzo liczymy! 🙂
 
Regulamin konkursu fotograficznego #gdanskanaobozie na harcerskie selfie i zdjęcia.
1. Organizatorem konkursu jest Zespół Komunikacji i Promocji Chorągwi Gdańskiej.
2. Celem konkursu są:
a)  promocja Harcerskiej Akcji Letniej,
b) integracja harcerzy Chorągwi Gdańskiej,
c) rozwijanie uzdolnień artystycznych w zakresie prostej fotografii.
3. Czas trwania konkursu:
a) 20.06-22.09.2015 – termin nadsyłania zdjęć,
b) 24-28.09.2015 – głosowanie internetowe,
c) 30.09.2015 – ogłoszenie wyników.
4. Konkurs polega na wyłonieniu, w każdej kategorii, najciekawszych i najoryginalniejszych zdjęć "selfie", przesyłanych na funpage Chorągwi Gdańskiej. Zdjęcia należy przesłać wiadomością prywatną z podpisem: autor zdjęcia, drużyna, miejsce wykonania zdjęcia.
5. Kategorie:
a) Fabuła Twojego obozu,
b) Twoja pionierka,
c) Selfie komiks – zdjęcie wykonanie przy użyciu aplikacji do robienia pasków komiksowych ze zdjęć, 
d) Panorama bazy obozowej.
6. Konkurs w każdej kategorii dzieli się na 2 etapy:
a) wybór najlepszych dziesięciu zdjęć spośród nadesłanych, przez Zespół Promocji i Komunikacji,
b) finał, w którym fani wybierają najlepsze zdjęcia klikając "Lubię to".
6. Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
7. Dla zwycięzców (1. miejsce w każdej z kategorii) przewidziane są nagrody rzeczowe.
 
Zapraszamy do przesyłania zdjęć poprzez wiadomość prywatną na funpage Chorągiew Gdańska, na mail promocja@gdanska.zhp.pl (UWAGA! załączniki max. 3 mb!)

phm. Agnieszka Drewniak
Zespół Komunikacji i Promocji
Chorągwi Gdańskiej